Digital Services & Translations

#Inbound #Marketing #Communication #Blogging #SocialMedia #Branding #Advising #Translations

Como gestionar una crisis en las redes sociales

Una crisis en las redes sociales es una situación negativa para cualquier empresa que tiene presencia en la web y que todos quieren evitar. La misma afecta la reputación de la empresa y amenaza con la pérdida de la fidelización de los clientes, por ello no es algo que deba tomarse a la ligera y siempre que estés frente a ella debes actuar con rapidez y responsabilidad. (Sobre un post original de Bengoechea María Jesús)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

Information

This entry was posted on 12 July, 2014 by in #releases.
%d bloggers like this: